، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

بهار، پرنسس مامان و بابا

تولد، بی خوابی و کولیک

1394/4/31 16:27
نویسنده : مامان
576 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته کوچولوی من . امروز روز 45 بعد از تولدته و درست میشه 1 ماه و 13 روز. عزیزم شبها بیداری و روزها تاحدی خواب. من و بابا و مامانی همه کار میکنیم تا دل کوچیکت که درد میگیره خوب شی اما آروم نمیشی. انواع داروها و دکترها رو تست کردیم . امیدواروم زود زود خوب شی. انواع تکون دادن ها ، کریر گذاشتن ها ، لالایی ها و صداها رو برات درمیاریم تا دل کوچیکت آروم بگیرهگریهالهی زود زود خوب شی و من و خودت به آرامش برسیم

پسندها (2)

نظرات (2)

مهسا
31 تیر 94 16:43
با سلام فروشگاه نوزادی قصد دارد با فراهم کردن بستر امن برای خرید کالاها و لباس ها با جنس های برتر و قیمت مقطوع گامی هرچند کوچک در مسیر راحتی خرید پدر و مادران ایرانی لیفا کند. لذا خواهشمندیم با پیوند دادن ( لینک کردن فروشگاه نوزادی ) ما را یاری کنید. باتشکر
مامان و بابایی دخمل بلا
31 تیر 94 16:50
عزیز دلم دختر کوچولوی منم تا 6 ماهگی کولیک داشت و خیلی درد داشت و آروم نمیشد ... واقعا شرایط سختیه ... گلم صدای سشوار آرومشون میکنه ... سشوار رو کمی دورتر از نی نی روشن کن , صداش آرومش میکنه ... ماشین سواری هم براش خوبه ... به خصوص خواستی بخوابونیش این دو تا راه جواب میده ... من امتحان کردم ... ممنونم عزیزم از راهنماییتون . خدا دخمل کوچولوی شما رو هم حفظ کنه