، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

بهار، پرنسس مامان و بابا

هفته ی 32 بارداری

1394/2/8 3:43
نویسنده : مامان
202 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بهار خوشگلم محبت سلام نخودچی منبغل. سلام مامانی. الان که دارم برات مینویسم لحظه شماری می کنم برای دیدنت بوس. میدونم بعدا دلم برای تکونهات خیلی تنگ میشه این هفته های باقی مونده رو فقط به عشق تکون هات سپری می کنم. عزیزم چند ماهه خواب ندارم و شبها بخاطر شما از ساعت 2 بامداد تا صبح بیدارم. مامانی هفته ی 30 بودم که دکتر بهم آمپول بتامازون برای ریه ی کوچولوی شما داد و من یک هفته ی تمام اشک ریختم که تکون های شما کم شده غمگین. هرچند خیالم یه جورایی راحت شد از وقتی این آمپول ها رو زدم. عزیزم احتمالا هفته ی 34 من و شما و بابا محسن بریم سونوگرافی و بتونم روی ماهتو ببینم. فرشته ی کوچولوم برای من و بابایی و خودت دعا کن که این هفته های باقی مونده رو به آرومی و بی مشکل سپری کنیم. می بوسمتمحبت به امید بغل گرفتنت محبت

 

پسندها (2)

نظرات (1)

آذرمی دخت
20 اردیبهشت 94 9:39
سلام فهیمه جون، ایشاله حالت خوب باشه . من از نی نی سایت با وبلاگت آشنا شدم . ایشاله بهار کوچولو هم به سلامتی بیاد تو بغل مامان و باباش ممنونم دوست خوبم